מה הקשר בין יצירת אומנות לעסק מצליח?

דמינו לעצמכם שביום בהיר אחד קיבלתם בירושה מאיזה דוד עשיר שלא הכרתם יצירת אומנות של קלוד מונה, שערכה עולה מעל 100 מיליון דולר. אתם בהתרגשות רבה תולים את היצירה בסלון ומציגים אותה לכל המכרים. ההתרגשות בשיאה ואין ספק שכולם מקנאים במזל שנפל בחלקיכם.
אבל, כמו כל דבר טוב, גם יצירת אומנות עתיקה ויקרה, בשלב מסוים כשמתבוננים בה כל יום כל היום, מתחילים להתרגל אליה וכל הפרפרים בבטן והריגושים דועכים לאט לאט…
ברגע שתלינו את יצירת האומנות של מונה בסלון הבית שלנו, אין ספק שעשינו לה עוול, כי יצירת אומנות שכזאת אמורה להיות מוצגת בתערוכות או במוזאון שאליהם מגיעים אלפי אנשים מידי יום על מנת להתפעל מיופייה, נכון? נכון!
ועכשיו אתם בטח שואלים: נו מה הקשר בין יצירת אומנות לעסק מצליח? ומה את מקשקשת בכלל??? אז אני כבר אסביר 😊

נניח את קוסמטיקאית מוכשרת, או אתה שף מוכשר, שאת הכישרון שלכם אתם מציגים רק בחוג המשפחה, חברים ומקסימום לקוחות שמגיעים מפה לאוזן על ידי המלצה של בן משפחה. כל מי שזוכה בשירות המפנק שלכם, מאושר עד הגג כי אתם באמת מוכשרים!!!
אבל… כישרון כמו שלכם הגלוי רק לחוג מצומצם של אנשים, זה לא חבל? ברור שחבל!!!
בדיוק כמו יצירת האומנות, גם הכישרון שלכם צריך להיות מופץ ברבים על מנת שגם אחרים יוכלו להנות ממנו מידי יום. חישבו על אותם אנשים שזקוקים לשירות כמו שלכם והיו שמחים להכיר אתכם.
איש מקצוע או בעל עסק קטן שמסתפק בחוג לקוחות מצומצם, הוא עסק ששורד אבל לא מצליח. על מנת להיות עסק  מצליח, צריך לעשות שיווק. לא מעט אנשים חוששים מהמילה שיווק הם חושבים שהעסק שלהם קטן מידי ולכן לא כדאי להשקיע בשיווק שהוא בטח יקר מידי.
אז זהו שלא! בעידן הדיגיטלי, השיווק היום מצד אחד, הרבה יותר זול ומצד שני הוא ממוקד לקהל הפוטנציאלי שלך, כך שאחוזי ההצלחה והלידים הם גדולים המניבים הכנסה הרבה יותר גדולה מההוצאה על השיווק.
מעוניינים לשמוע עוד? מוזמנים לפנות אלי.