כיום, כמעט כולם נמצאים ברשתות חברתיות. המדיה החברתית כבר מזמן לא רק פלטפורמה לאינטראקציה בין חברים קרובים רחוקים. עם הזמן, היא הפכה להיות אחת מדרכי השיווק והפרסום הנפוצות ביותר והשימוש בה, הפך לכלי שיווקי בלתי נפרד מתוכנית השיווק והקידום של העסק.
היתרון בקידום ברשתות החברתיות הוא האפשרות ליצירת קשר עם קהל היעד. כאשר הגולשים מבקרים בדף העסקי בפייסבוק (למשל) הם מגיבים, עושים לייק, יוצרים אינטראקציה – מה שמגדיל את הסיכוי לעוד פניה לאתר ורכישה וגם משתפים. ברגע שהם משתפים, הם הופכים את התוכן שלכם לתוכן ויראלי והוא מגיע לעוד קהל יעד פוטנציאלי שמביע התעניינות, עושה לייק, מגיב וגם כן משתף וכן הלאה…