שיווק בדיגיטל - שיווק הנוכחות הדיגיטלית

הפעם נדבר על כמה אסטרטגיות מצויינות שיעזרו ללקוחות הפוטנציאלים שלכם למצוא אתכם.
האמצעים הבדוקים, המוכחים והיעילים ביותר לשיווק דיגיטלי הם מנועי חיפוש, אתרים אחרים, מדיה חברתית ודוא"ל.

איך אפשר באמצעות אותן דרכים לגרום ללקוחות למצוא אתכם באינטרנט?
מנועי חיפוש: כשאנשים מקלידים מילים במנועי חיפוש, הם מגדירים בדיוק את מה שהם מחפשים. אם אתם מציעים שירות או מוצר רלוונטי להם, מנועי החיפוש יציגו את העסק שלכם בתוצאות החיפוש שלהם.

יש שתי דרכים עיקריות שבאמצעותן אפשר להשתמש במנועי חיפוש.
הדרך הראשונה היא אופטימיזציה או בשפה מקצועית "SEO" שבעזרתה ניתן לקדם את העסק בתוצאות החיפוש ללא תשלום – מה שנקרא קידום אורגני.

הדרך השניה היא שיווק במנועי חיפוש או בשפה מקצועית "SEM" שבעזרתה ניתן לקנות שטח ולהציג את המודעה שלכם בתוצאות החיפוש – מה שנקרא קידום ממומן.

אתרים אחרים: אנחנו עושים באינטרנט המון דברים כגון: קוראים חדשות, צופים בסרטים, מחפשים מתכונים טובים, מתעניינים בספורט ועוד. באינטרנט ניתן למצוא שפע של תכנים. לצד כל אותם תכנים עשויות להופיע מודעות. המודעות יכולות להיות מודעות טקסט, תמונה או סרטון וכשלוחצים עליו, הקישור מפנה לעסק המפרסם. אתם כמפרסמים, יכולים לבחור מי יראה את המודעות שלכם ובאלו אתרים או דפים הם יופיעו.

מדיה חברתית: פייסבוק ואינסטגרם הם אפשרות נוספת להגדלת החשיפה של העסק שלכם והם יעילים במיוחד לאינטראקציה עם הלקוחות וטיפוח הקשר איתם. ברשתות החברתיות ניתן ליצור דפים או פרופילים (חינמיים) עבור העסק שלכם ובאמצעותם תוכלו לשתף תכנים שיצרתם, לנהל שיח ולטפח את חיי החברה המקוונים של העסק שלכם.

דוא"ל: אם מחליטים להשתמש בדוא"ל ככלי דיגיטלי, חשוב לא להפוך אותו ל"דואר זבל" או "ספאם" שמעמיס על תיבת הדואר הנכנס, אלא לשלוח מידע ומבצעים רלוונטיים לאנשים שהסכימו לקבל מכם מידע וכמובן לתת להם את האופציה לבטל את הדיוור כשהם יחליטו.

לסיכום: ככל שתכירו ותנסו את הדרכים לשיווק דיגיטלי שבהן אתם יכולים למצוא לקוחות פוטנציאלים באינטרנט -והם למצוא אתכם, כך תעזרו לעסק שלכם להתרומם ולהצליח בגדול.